2012. március 19., hétfő

Kócsó László üzenete, aki a DXN Európai hálózatának vezetője

Mit üzen azoknak, akik üzletet szeretnének építeni, mire helyezzék a hangsúlyt az elején?

A DXN üzlet egy fogyasztói hálózat. Arra épül, hogy a tagok elégedettek a termékkel és ezért fogyasztják azokat. Ezért a legfontosabb a saját terméktapasztalat. A saját terméktapasztalatában tud mindenki a leghitelesebb lenni. Ezt a pozitív terméktapasztalatot kell elmondani minél több embernek. A feladat ilyen egyszerű, senki se bonyolítsa túl és a siker nem marad el.

Az online világ folyamatos és rendkívül gyors változásban van. A versenyelőny megorzése és a gyors reagálás az igazi kihívás az online területen. Ma már nem kérdés, hogy az online hálózatépítésnek van-e létjogosultsága. Az általunk biztosított online üzleti modell eredményességét tényekkel, konkrét siker történetekkel tudjuk bizonyítani. Rengeteg fejlesztési ötletünk van, amiket folyamatosan vezetünk be, biztosítva ezzel a piaci versenyelőnyünket.

/részlet a Kávészünet - A DXN Europe negyedévente megjelenó magazinjából/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése