2012. április 9., hétfő

DSN Global 100



2009-es adatok szerint a DXN a világ direkt értékesítő vállalatai közül az előkelő 40. helyet foglalja el, amellyel Malajziában, e kategóriában az elsőnek számít. Az idei évben ismét közreadják a TOP 100 listát, ahol - a DXN növekedésének köszönhetően - várhatóan több helyezéssel előrébb kerül majd.

DSN Global 100

DXN Global is ranked as the TOP 40 DIRECT SELLING COMPANY WORLDWIDE in "DSN Global 100: The Top Direct Selling Companies in the World" by Direct Selling News (DSN), USA.

DXN
Sales: $300 million
Country: Malaysia

DXN sells dietary supplements, food and beverages, personal-care products, household products and a water treatment system to increase customers’ health.

Wholesale Corporate Revenue: $300 million
Marketing Style: Person-to-person
Compensation Plan: Multi-level
Products: Foods and beverages, dietary supplements and personal care
Markets: 35
Distributors: 4 million
Employees: 1,100
Headquarters: Kedah Darul Aman, Malaysia
Year Founded: 1993
Stock Symbol: DXN (5074)—KLSE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése