Mit üzen azoknak, akik üzletet szeretnének építeni, mire helyezzék a hangsúlyt az elején?
A
DXN üzlet egy fogyasztói hálózat. Arra épül, hogy a tagok elégedettek a
termékkel és ezért fogyasztják azokat. Ezért a legfontosabb a saját
terméktapasztalat. A saját terméktapasztalatában tud mindenki a
leghitelesebb lenni. Ezt a pozitív terméktapasztalatot kell elmondani
minél több embernek. A feladat ilyen egyszerű, senki se bonyolítsa túl
és a siker nem marad el.
Az online világ folyamatos és rendkívül
gyors változásban van. A versenyelőny megorzése és a gyors reagálás az
igazi kihívás az online területen. Ma már nem kérdés, hogy az online
hálózatépítésnek van-e létjogosultsága. Az általunk biztosított online
üzleti modell eredményességét tényekkel, konkrét siker történetekkel
tudjuk bizonyítani. Rengeteg fejlesztési ötletünk van, amiket
folyamatosan vezetünk be, biztosítva ezzel a piaci versenyelőnyünket.
/részlet a Kávészünet - A DXN Europe negyedévente megjelenó magazinjából/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése