2012. április 8., vasárnap

Kalkulálj reálisan és nem érnek csalódások

 

DXN_MLM

 

Az MLM üzletben mindenki sikeres lehet, kivéve azt, aki feladja. Azt, hogy miért hagyják abba az emberek az MLM üzletépítést, az elsők között szerepel azaz ok, hogy nem érik el az általuk elvárt jövedelemszintet rövid időn belül. Fogalmazhatnám ezt úgy is, hogy rosszul tervezik meg a bevételeiket, irreálisak elvárásaik vannak (mert valaki esetleg azt mondta nekik, hogy néhány hónapon belül az MLM-ben mindenki milliomos lehet, még az is aki, nem dolgozik), lelkesedésükben vagy meggondolatlanságból túlköltekeznek. Nem egyszer találkoztam olyan esettel, hogy valaki rossz anyagi helyzetben, óriási pénzügyi mínuszban van és az MLM-en kéri számon, hogy miért nem sikerült megoldani ezeket a problémáit fél éven belül.

Rengeteg új, magát MLM-nek beállító pilótajáték jelenik meg manapság, ahol nem a terméken vagy a szolgáltatáson van a hangsúly, hanem, hogy az új belépők, különböző jogcímeken minél magasabb összegeket fizessenek be és ezeket osztják szét a magasabb szinteken. Itt már valóban az elején sikerülhet néhány résztvevőnek nagy pénzhez hozzájutnia, de ezek a rendszerek soha nem hosszú életűek.

Jelen vannak a piacon, olyan termékforgalmazó MLM hálózatok, ahol a csatlakozáskor magas értékű termékcsomagot kell megvásárolni, ami szintén párosulhat már az elején magasabb jövedelemmel, itt viszont a csapda az lehet, hogy a magasabb jövedelmet, mindig az új belépők generálják és nem a valós fogyasztói hálózat biztosítja a stabil, egyenletes forgalmat.

Jó néhány, különböző MLM hálózatban sikeres ismerősöm van, akik ma már anyagilag függetlenek. Mindegyikük más háttérrel, más körülmények között kezdte az üzletépítést, más utat járt be. Egy valami közös bennük, hogy a tartós sikert nem néhány hónap alatt, hanem több év kemény munkájával érték el.

Ne higgy a mesékben! Ha valóban passzív, stabil hálózati jövedelemre vágysz, ezt csak egy olyan MLM üzlet hozhatja meg számodra, ahol a bevételedet a fogyasztók valós igényeit kielégítő, rendszeres termékfogyasztás biztosítja.

2012. április 7., szombat

Júniusban DXN üzletépítő szeminárium


2012. június 2. szombat – DXN üzletépítő szeminárium
!

Ha nagy és sikeres üzletet akarsz építeni, akkor nem hiányozhatsz errõl a rendezvényről Te sem!
A program (11:00 - 17:00 óráig):
Gondolatok a kitartásról és a fókuszról.

Kócsó László
Executive Senior Crown Diamond

Laci egy hosszú utazásról éppen hazatérve megosztja veletek mit gondol a kitartásról és a fókuszról, hogyan, hova lehet eljutni, ha ez a két dolog rendben van nálad és hogyan tudod elérni, hogy ez a két dolog valóban rendben legyen nálad.
 ....

Egy újabb rekord után..

Rakonczay Viktória és Rakonczay Gábor
Első magyar párosként átevezték az Atlanti-óceánt, saját építésű hajójukon, ami a Tűzhangya nevet viseli.

Bizonyára sokan végigkísértétek a decemberi Üzletépítő szemináriumon elhangzott fantasztikus előadásukat követően Rakonczay Gábor újabb útját. Gábor a világon elsőként és egyedül kelt át kenujával az Atlanti-óceánon. Viki és Gábor beavatják a résztvevőket, mik azok a nagyon fontos különbségek, amitől valaki sikeres lesz vagy középszerű, esetleg elbukott. Szintén saját tapasztalatokból merítenek, a sikeresség alapvető receptjét adják át, ami életterülettől függetlenül bárhol garantáltan eredményesen alkalmazható. Ha tudni akarod nekik miért sikerült, és főképp, hogy a Te saját álmod Neked mitől sikerülhet, akkor ott a helyed az előadásukon!
Hogyan építs 6 hónap alatt Gyémánt üzletet.

Zseli Csaba
Star Diamond

Csaba 18 éve, 15 évesen találkozott a hálózatépítéssel és azonnal beleszeretett ebbe az iparágba. Több sikertelen próbálkozás után egy szépségiparban tevékenykedő MLM cégnél felépített egy 2000 fős hálózatot és a cégben a TOP10 vezető közé került. Amikor új partnercéget keresett, mindenképpen egészségvédő termékekkel akart foglalkozni. Fél év aktív keresés után édesanyjának köszönhetően találkozott a ganoderma kávéval. Gyorsan döntött és egy nagyszerű csapattal 6 hónap alatt elérte a Star Diamond szintet, ami rajta kívül keveseknek sikerült egész Európában.


Program része az elismerések átadása a kvalifikált munkatársak számára!


10:00 órától 10:45-ig vezetõi találkozó!

A vezetõi találkozót Kócsó László Executive Senior Crown Diamond tartja.
A vezetõi találkozón a részvétel feltétele, elért Star Ruby szint vagy minimum 10 fõvel részvétel az üzletépítõ szemináriumon az alsó vonalból.

A helyszín:
Best Western Hotel Hungária 1074 Budapest, Rákoczi út 90.

Jegyvásárlás:
1012. május 22-ig kedvezményesen a szponzorodnál, a központi irodában személyesen, illetve elõre utalással (DXN Europe Kft. OTP Bank 11743033-29901467-00000000) 3500 Ft helyett 2500Ft.
Május 23-tól a központi irodában vagy a helyszínen 3500 Ft.


Találkozunk június 2-án!

2012. április 5., csütörtök

Néhány előny, amiért érdemes a DXN - t kipróbálnod!

  • A DXN - ben, az egyszeri, 5.000 Ft – os regisztráció után, soha többé nem kell egyetlen forintot sem fizetni a  tagság fennmaradásáért!
  • A DXN jutalékrendszere, felhalmozó rendszer! Nincs hó végi nullázódás!
  • A DXN jutalékrendszere szerint nincs szintvesztés, leválás, elkerülés. Aki Hozzád csatlakozik, az örökre a Te alsóvonaladban marad!
  • A DXN három éves európai jelenléte alatt kiderült, hogy a törzsvásárlók, szponzori nyomás nélkül, önállóan veszik meg, hónapról-hónapra, kedvelt kávéikat!
  • A DXN valódi passzív jövedelmet ad, hiszen a folyamatosan növekvő forgalom, a megelégedett vásárlók növekvő fogyasztása miatt, az üzletépítőtől függetlenül megvalósul!
  • A DXN kimagaslóan versenyképes jutalékokat, bónuszokat, vezetői bónuszokat fizet a hálózat tagjainak!
  • A DXN tagság örökölhető. Sőt! 65 év felett egyszerűen átadható az örökösnek akár gyermekeidnek!
  • A DXN egyedülálló online hátteret, ingyenesen használható online üzletépítő eszközöket biztosít minden tagja számára!
  • DXN videomail, utánkövetéssel
  • DXN Intranet, online háttériroda, online képzési központ, többek között csapatod felépítését, és aktuális forgalmadat is itt látod
  • Különleges online prezentációs oldal videókkal, utánkövetéssel
  • Online regisztrációs rendszer
  • Komplett webáruház, központilag koordinált kiszállítással
  • Online ügyfélkezelő, a világ bármely pontjáról elérhető, frissíthető
  • Ingyenes, nyilvános webkonferenciák az érdeklődők tájékoztatására.

2012. április 1., vasárnap

Компания DXN открыла рынок в России

В связи с этим приглашаем для работы дистрибьюторов, руководителей и партнеров имеющих широкие связи. Место проживания, страна и город значения не имеют. В Вашем распоряжении серьезные технологии, прфессиональная онлайн система обучения с помощью которых Вы с легкостью сможете наладить успешный бизнес. Перед Вами действительно огромная возможность, учитывая стабильность и рост компании DXN на мировом рынке. Товарами этой компании каждый день пользуюстся ок. 4 млн. постоянных покупателей и их окружение более чем в 100 странах.

2012. március 31., szombat

DXN nyilvános bemutató Szegeden!

Nyilvános bemutató Szegeden!

Időpont: 2012. április 3., kedd 18.00 óra

Helyszín:
Hotel Novotel Szeged
6721 Szeged, Maros u. 1.
Lechner Lajos Terem

Előadó:
Kócsó László SCD

A rendezvényen termékvásárlás is lehetséges.

Mindenkit szeretettel várunk, a belépés díjtalan!

2012. március 27., kedd

Rádió interjú az MLM-ről

Amikor új munkatársakat keresel, biztosan Te is belefutsz időnként az embereknél az MLM-el kapcsolatos fenntartásokra, negatív véleményekbe, téves elképzelésekbe, stb. A Danubius rádióban néhány éve készítettek Dévényi Lászlóval egy interjút az MLM-ről. Az interjú kb. 1 órásra sikerült. Az interjúra összekészítették az összes létező negatív ellenvetést az MLM-ről. Egy igencsak szaftos, lehúzós interjú sülhetett volna ki belőle. De nem ez lett belőle. Az interjú pozitívra sikerült.

Az MLM-ről számtalan pozitív vélemény és negatív ellenvélemény létezik.
Vannak, akik esküsznek az MLM-re, és vannak, akik csak egy újabb átverésnek gondolják.

Mi az MLM valójában?
Hallgassa meg ezt az interjút, ami a Danubius rádióban készült Dévényi Lászlóval az MLM Akadémia Képzési Központ alapítójával! László 17 év sikeres MLM tapasztalattal a háta mögött, Európa több országában, több mint 140 MLM céget és annak működését tanulmányozta behatóan.

A vele készített interjú során megmutatja az MLM előnyeit és hátrányait.

Az interjút a linkre kattintva hallgathatod meg: Rádió interjú az MLM-ről

2012. március 25., vasárnap

Magyar nyelvű webkonferencia minden hétfőn

Nyilvános DXN webkonferencia az érdeklődőknek.

Minden hétfőn 20:00 órakor nyilvános webkonferenciát tartunk a DXN üzlet iránt érdeklődők részére.

A webkonferencia bármely internet böngészőből elérhető az alábbi linkre kattintva, vagy bemásolva a cím sávba:

http://www.dxn.hu/start
vagy
http://www.hotconference.com/conference,55829324,private

Jelszó: start

A nyilvános webkonferencia két részből áll:
Rövid termékbemutató és üzleti ismertetõ. A webkonferencia várható idõtartama 55 perc.

Segédlet a webkonferencia rendszer használatához:
1. Kattints a webkonferencia szoba linkjére (http://www.dxn.hu/start), vagy másold be a böngésző címsávjába.
2. A megjelenő bejelentkező ablak a felső mezőjébe írd be a teljes neved.


Nyilvános DXN webkonferencia az érdeklődőknek


3. Az alatta levő mezőt (Your Password:) hagyd üresen.
4. Az alsó mezőbe(Room Password) írd be a webkonferencia szoba jelszavát.
Jelszó: start


Nyilvános DXN webkonferencia az érdeklődőknek


5. Végül nyomd meg az „OK” gombot és máris bent vagy a konferencia teremben.


Nyilvános DXN webkonferencia az érdeklődőknek


Ezt követően még választanod kell egy pici panelen. Ha a zöld gombot nyomod meg, akkor a mikrofonodat is használhatod, ha a pirosat, akkor nem tudsz majd beszélni, de általában úgyis az eloadó beszél, te pedig írásban tudsz kommunikálni a résztvevokkel és az eloadóval.

2012. március 22., csütörtök

A nagy és sikeres üzletek mindig egy jó kávé mellett köttetnek!

A világon évente 400 milliárd csésze fogy el kávéból. Magyarország lakossága fejenként napi 3 csésze kávét fogyaszt rendszeresen, ezzel rangsorban az 5. helyen jegyzik nemzetünket. Te hány kávét fogyasztasz naponta? Igyál egy csészével Te is az egészségedért, egyet a betegségek megelőzéséért, és egyet a sikeredért! Tedd a kávédat és a kávézást még vonzóbbá, fogyassz ganodermás kávét!


2012. március 21., szerda

Mit jelent a DXN? Minek a rövidítése?

A DXN a DEXIN rövidítése. A DEXIN egy kínai kifejezés, amely a következõ jelentésekkel bír: megbízhatóság, becsületesség és erény.
A DXN Logoja a sikert szimbolizálja.
A Piros szín a tűz, amely a vállalat harcos szellemét szimbolizálja.
A zöld szín a fa, amely a piac dinamikus növekedését és terjeszkedését szimbolizálja.
A kék szín a víz, amely a vállalatot szimbolizálja, mely az erõteljes fejlõdések alapja.
A piros ovális forma a felkelõ napot szimbolizálja, amely az agresszivitást, eltökéltséget és kitartást jelenti a DXN víziójának megvalósításához.
A zöld ágak a Ganodermát szimbolizálják, amely a vállalat szilárd elhatározását jelenti a növekedésre és elszánt törekvését a kiválóságra azáltal, hogy a egészség alapú iparra koncentrál.
A kék vízszintes vonal a vállalatot szimbolizálja, amely az üzleti fejlödés lendületének erõforrása.

2012. március 19., hétfő

Kócsó László üzenete, aki a DXN Európai hálózatának vezetője

Mit üzen azoknak, akik üzletet szeretnének építeni, mire helyezzék a hangsúlyt az elején?

A DXN üzlet egy fogyasztói hálózat. Arra épül, hogy a tagok elégedettek a termékkel és ezért fogyasztják azokat. Ezért a legfontosabb a saját terméktapasztalat. A saját terméktapasztalatában tud mindenki a leghitelesebb lenni. Ezt a pozitív terméktapasztalatot kell elmondani minél több embernek. A feladat ilyen egyszerű, senki se bonyolítsa túl és a siker nem marad el.

Az online világ folyamatos és rendkívül gyors változásban van. A versenyelőny megorzése és a gyors reagálás az igazi kihívás az online területen. Ma már nem kérdés, hogy az online hálózatépítésnek van-e létjogosultsága. Az általunk biztosított online üzleti modell eredményességét tényekkel, konkrét siker történetekkel tudjuk bizonyítani. Rengeteg fejlesztési ötletünk van, amiket folyamatosan vezetünk be, biztosítva ezzel a piaci versenyelőnyünket.

/részlet a Kávészünet - A DXN Europe negyedévente megjelenó magazinjából/